Telefoon: 079 303 00 57
Binnen NL: Gratis verzending v.a. €50,-
Op werkdagen voor 15:00 besteld is morgen in huis!
Menu
0

Klantenservice

Heeft u een vraag? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Vul het contactformulier in of stuur een e-mail naar [email protected]

Wij streven er naar om binnen 48 uur contact met u op te nemen. (m.u.v. het weekend)​

Wij zijn i.v.m. de drukte tijdelijk niet telefonisch bereikbaar. 

Heb je vragen over het retourneren van je bestelling bekijk dan deze pagina 

Ons adres: 
Draakjes en Boefjes B.V.
Goudstraat 50
2718RC Zoetermeer
Nederland

079 303 00 57
Draakjes en Boefjes

Goudstraat 50

2718RC

Zoetermeer

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Betalingen
Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren betalingen via:

- IDeal

- Klarna

- Riverty

- Bancontact

- PayPal

- Visa

- Mastercard

Je kunt jouw voorkeursmethode kiezen tijdens het afrekenen. 

Je vindt ze ook terug op de pagina betaalmethoden.

 

Zijn mijn betaalgegevens veilig?

Ja, bij Draakjes en Boefjes nemen we de beveiliging van uw gegevens serieus. Alle betalingen worden verwerkt via een beveiligde verbinding. 

Productinformatie
Kunnen jullie maatwerk producten maken?

Helaas bieden we op dit moment geen maatwerkopties aan. Onze producten worden echter zorgvuldig geselecteerd en voldoen aan de kwaliteitsnormen. Hierdoor komt jouw draakje of boefje niks tekort. 

Hoe kan ik de juiste maat kiezen?

Raadpleeg onze pagina met maattabel kinderkleding om de juiste maat te bepalen. Als je twijfelt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

 

Let op: veel van onze schoenen hebben een aangepaste maattabel. Je vindt de maattabel net rechtsonder de knop ''toevoegen aan winkelwagen''.

Verzending
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen door de gewenste producten toe te voegen aan je winkelwagentje en het afrekenproces te voltooien

Wat is de geschatte levertijd?

Bestel je op werkdagen voor 15:00u dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt je bestelling dan de volgende dag.

 

Let op: het kan voorkomen dat jouw bestelling een artikel bevat met een afwijkende leverdatum. Mocht dit het geval zijn, dan wordt de gehele bestelling op de afwijkende leverdatum verzonden. Je kunt dit altijd controleren op je factuur.

Bestelling
Ik heb een item ontvangen welke is beschadigd. Wat nu?

Ten eerste onze excuses voor het ongemak! Dit had uiteraard niet mogen gebeuren. Je dient bij ontvangst te controleren of alles werkt zoals het moet werken of dat er een afwijking in het artikel aanwezig is. Meld dit binnen 48 uur aan ons via de mail of vul het contactformulier op de website in. Wij zorgen dan samen met jou voor een gepaste oplossing. Uiteraard denken we zoveel mogelijk met je mee, alles binnen de grenzen van de redelijkheid. Mocht u dit op een later tijdstip melden is er helaas geen reden tot enig soort van vergoeding. Wij maken hier geen uitzonderingen in. 

Mijn levering is niet compleet. Wat nu?

Bekijk de pakbon die bij de bestelling zit. Hierop staat aangegeven als er iets niet op voorraad is en om deze reden niet is meegeleverd. Dit bedrag wordt dan altijd teruggeboekt naar het rekeningnummer waar u de betaling mee heeft betaald, of dit item wordt gecrediteerd op de Afterpay rekening. 

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen, wat kan de reden zijn?

Het kan voorkomen dat de vervoerder (DHL of PostNL) vertraagd is in de levering van jouw order. Het kan ook gebeuren dat het pakket is afgeleverd bij jouw buren, maar er geen briefje in de brievenbus is gedaan. Het pakketje komt in de meeste gevallen binnen 24 uur boven water. Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb 24 uur gewacht, maar ik heb pakket nog niet ontvangen. Wat nu?

Geeft jouw track en trace geen duidelijkheid? Stuur ons dan direct een mailtje of voer het contactformulier in op onze website. Wij zullen dan een onderzoek starten. Dit kan enkele werkdagen duren. Wij hopen op jouw begrip.

Hoe werkt het onderzoek?

Wij nemen contact op met het depot van de vervoerder en doen uitvraag naar de aflevering. Door middel van het GPS signaal kan er met grote zekerheid vastgesteld worden waar een pakket is geleverd. Ook de chauffeur wordt verhoord die de levering heeft uitgevoerd. Er zijn nog enkele middelen die we kunnen gebruiken om een levering te traceren. Het onderzoek duurt enkele werkdagen tot een week, hier kunnen we helaas niets aan doen. Wij houden je uiteraard op de hoogte van de status van het onderzoek. 

Retourneren
Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

Lees het volledige stappenplan voor retourneren op onze pagina retourneren!

Wil je iets retourneren, maar zit er een defect in het artikel? Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice via ons herroepingsformulier of [email protected]. Wacht altijd met retourneren totdat je een reactie van ons hebt ontvangen.

Is ruilen mogelijk?

Ruilen is helaas niet mogelijk. Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet de juiste maat besteld hebt. Dan kun je de artikelen natuurlijk wel retourneren. Bekijk onze pagina retourneren hoe je een product kan retourneren. Mocht je een andere maat willen hebben, dan dien je opnieuw een bestelling te plaatsen. 

Het is wel mogelijk om je artikelen te retourneren bij ons in het magazijn. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Je kunt dan ook gelijk je nieuwe geplaatste bestelling bij ons ophalen. 

SIGN UP TO STAY UP-TO-DATE

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.